Tips voor het oplossen van een foutmelding met huismerk toners.

 

Tips voor het oplossen van een foutmelding met huismerk toners.

Kijk na welke melding of error je krijg:

error_huismerk_cartridgeonline_be

Controleer welke melding wordt weergegeven op het display van de printer of controleer de status in de software als er geen display op uw printer zit. Volg de instructies die worden aangegeven op het display of in de software. Het kan bijvoorbeeld slechts gaan om een notificatie dat er een ander merk toner wordt gebruikt dat simpelweg met OK bevestigd dient te worden.

Als printen niet mogelijk is na het vervangen van een toner, volg dan onderstaande probleemoplossing.

Stap 2: Probleemoplossing
-Controleer of de melding betrekking heeft op de vervangen toner of op een ander onderdeel in de printer.
(K = zwart, Y = geel, M = magenta/paars, C = cyaan/blauw, een drum is een ander onderdeel dan een toner)
-Haal de toner(s) waar de melding betrekking op heeft uit de printer.
-Veeg de chip (indien aanwezig) op de toner schoon met een droge doek. De chip kan op verschillende plekken zitten afhankelijk van het model
-Haal de printer voor ruim een minuut van de stroom en de USB-kabel uit de computer.
-Plaats de printer weer op de stroom en de USB-kabel in de computer.
-Plaats de toner(s) weer in de printer.
-Herhaal deze stappen als de melding nog niet verdwenen is.